HTML

Lencsedékek

Lencse Németországba menekült mert már nem bírta az itthoni légkört. De előre fél az őt bombázó levelektől, ezért helyzetén könnyítendő..

Friss topikok

  • Lázár Zoltán: sziasztok valaki küldene nekem meghívót a német iwiwre megköszönném nagyon itt az email címemm djz... (2008.12.01. 11:01) nemet iwiw
  • Gyetvai Zsuzska: Szia! Mi újság veled? Visszarázódtál az itthoni létbe? Wolfival és a többiekkel mi a helyzet? Su... (2008.10.13. 00:57) első bejegyzés Magyarországból (ékezettel)
  • Gyetvai Zsuzska: Dejó, hogy írtál! :-) Örülök neki! Viszont nagyon-nagyon nem irigyellek...! Félelmetes ez a helyz... (2008.08.19. 23:59) ujra itt
  • Nemes Bernadett: Tényleg nem kell meghívó?? Akkor hogy léphetek fel az iwiwre?? (2008.08.16. 03:46) nemet iwiwre nem kell meghivo
  • Gyetvai Zsuzska: Miért nem látszik a kommentem kiírva oldalt? Pedig úgy szeretném...! :-( (2008.08.15. 23:46) utcaseprö lettem

Linkblog

2007.11.09. 19:16 Lencse

Akit erdekel, ezt valaszoltam a Thomas reakciojara:

Szia.
Nem tudom miert jo neked, ha masokat piszkalhatsz. Nem igazan erdekel a velemenyed, es szerintem csak az zavar, hogy jol erzem magam itt kint es vannak barataim. Mint ahogy neked nincsenek. Es nem is lesznek, mert elviseklhetetlen a stilusod. Termeszetesen ujra megbantam, hogy jo erzessel gondoltam rad, es haver, esetleg baratkent kezeltelek. Attol, hogy maganyos vagy nem leszel te sem ertelmisegi, sem müvesz, sem filozofus. Csak egy megkeseredett venember. Es ha akkora idöpocsekolasnak tartod a blogolvasast, ne olvasd. Nem az olyanoknak irtam, mint te. Tudod van aki szivesen olvassa mert tudni akarja mi törtenik velem. Gondolom ez veled nem fordult meg elö, ketlem, hogy barkinek is hianyoznal. Sajnallak igazabol. Kivanom, hogy egyszer megbekelj az emberekkel es magaddal.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lencse.blog.hu/api/trackback/id/tr39223786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Endilhart 2007.11.09. 19:33:21

Aki erdekel ezt valaszoltam Lencse reakciojara:

Jajj de gonosz vagy...

A masodik kommentet kifejezetten ajanlom... szerintem sikerült nekem a lehetetlen, utanozni teged. Ugy erzem megtalaltam a stilusod.

"Termeszetesen ujra megbantam, hogy jo erzessel gondoltam rad, es haver, esetleg baratkent kezeltelek"

Esetleg en is. Esetleg. Ujra csalodnom kellett, többet, sokkal többet felteteleztem rolad mint amiket a soraid elarulnak. Jol irja Schopenhauer, az elsö megerzes mindig az igazi, a valos, es mindig visszaterünk hozza. Olvasva teged mas embert latok magam elött. Nem azt aki 30percig kepes volt nehanapjan megülni a seggen es pojacaskodas nelkül, tettetes meg olcso kacerkodas nelkül öszinten erdeklödni, hanem azt aki...ismerjük. Egyebkent ilyen baratot kivanok mindenkinek (term.pejoraitve irom) Olyat,aki 1. soha nem hiv fel, 2. soha nem erdeklödik irantad, csak ha valami kell 3. soha nem kerdezi meg hogy vagy csak ha te felhivod. (ill. meg akkor sem)

Strindberget pedig felejtsd el, nem neked valo. Ugyanaz a karakter ami en. Ahogy irod: "megfaradt venember". Te az ilyen megfaradt venembereket soha nem fogod megerteni. Inkabb beszelgess Enrikevel egy forro kakao mellett az expresszionizmusrol.

Endilhart 2007.11.09. 19:55:18

Egyebkent ha van egy kis szabadidöd Bamberg es Düsseldorf, Enrike hasarol keszülö gipszlenyomat keszites ill. Michelle bicepszenek szoborbaöntese, egy lemezbemutato es egy irodalmi nap, valamint egy expresszionizmusrol szolo blockszeminarium között, aruld mar el legyszives hogy mi kell ahhoz hogy az ember ertelmisegi, müvesz es filozofus legyen, mert ugy erzem hogy te ezen polihisztorcsokor-hoz vezetö uton mar reg elindultal.

Endilhart 2007.11.09. 20:11:00

"vannak barataim. Mint ahogy neked nincsenek"
Jo tudni...

Lehet hogy nekem 5-6 jobaratom van, de ök olyanok is. Akinek meg 365 baratja van, az valahogy senkie sem. Az olyan "mindenki cafatja". Mindenkiböl egy kicsit, es senkiböl sem egeszen. Vagy csak olyanokbol, akik mellett lehet fesziteni -mert statuszszimbolumok-mint pok a halojaban.
Meg akiket idöszakosan "meg lehet lovagolni", aztan amikor eppen nem megy jol nekik, amikor nem kaszalnak 3 ekevel egyszerre az elet mezejen, akkor meg el lehet öket dobni, jo messzire, ne rontsak a környezetedet.

"Kivanom, hogy egyszer megbekelj az emberekkel es magaddal. "

Abban tevedsz hogy azokat a köröket, amit altalaban az emberek 30-40 evesen futnak le, az en mar most lefutom. Azt hiszed hogy a veled egykoru ferfiak -nök masok mint Te. OLyan mintha egy sormintabol kiolloztak volna.Csak majd 2 gyerek 3 valas 5 megcsalas egy fasza kis trombozis meg egy cuki kis majzsugor utan mar lehet hogy kesö lesz keresgelni... Mindegy, addig is, carpediem, elj a manak, bulizz, ismerkedj...

Egy "arany ember" vagy...

Inkvizitor 2007.11.10. 22:36:50

Ma Nicole-lal, aki egy francia transzvesztita cserediák itt a helyi iparművész szakon, elmentünk egy antiglobalista tüntetésre. A buszon a Jugendstilről olvastam, mert otthon felejtettem Günter Grass Hagymahántás közben c. új könyvét. Érdemes amúgy elolvasni basszus, nagyon érdekes. A tüntetés vicces volt, tele volt cuki raszta srácokkal akik csak az igaz ügyükért harcolnak.
Nicolenak amúgy hihetetlenül nagy bicepsze van, erre akkor jöttem rá, amikor a múlt héten egy rövidfilm forgatása közben ő tarotta a spanyol Miguel haverom 15.000 euros kézikameráját. Durva nem??? A forgatás alatt amúgy elkérte a számom, úgy izgulok, mert nagyon cuki, szép szögletes álla van és sugárzik belőle, hogy amit eltervez, arról ő tud filmet készíteni, ráadásul közönségdíjasat.
Holnap elmegyek a helyi önkéntes tűzoltóklubba, azon gondolkoztam, hogy belépek basszus, mert érdekel hogy menthetek meg embereket. A tűzoltószázados félig török, nagyon jópofa bácsika, ilyen férjet szeretnék majd 30 év múlva. Tud klarinétozni, szóval jövő héttől klarinétozni tanulok nála ingyen, úgy várom már.
Most futnom kell, puszi, mert megyünk egy antirasszista zenei fesztiválra.

Sziszi 2007.11.12. 15:17:59

Szia Zizi :)
Ó Istenem, nem értem, miért kell ilyen cinikus, rosszmájú kommentekkel elcseszni egy amúgy baromijó blogot, mind1, ne vedd fel... Mi szeretjük olvasni, amiket írsz,
sőt, én nagyon imádom, ahogy írsz...
Nem tudom ki ez amúgy, de ha ennyire ráér, inkább törölje ki rendesen a valagát...
Na megyek, mert "le kell még mérnem az új pasim bicepszét, puszikaaa"

egybarát 2007.11.12. 16:43:06

Thomas,

Nagyon irigyellek, hogy ilyen őszinte, kemény "megmondóember" vagy. Tényleg. Ez hiányzik a mai világból. Az, hogy valaki, aki már mellesleg épp eléggé sok komplexussal küzd és kétségbeesve keresi a helyét a világban megkapja egy ilyen félig-meddig külső szemlélőtől, hogy nem jó helyen keres és nem jó emberek tanácsaira hallgat. De felmerül az az aprócska kérdés, hogy vajon miért pont a te útmutatásod szerint kéne élnie. Miért pont te vagy az ő életében a nagybetűs "veritas", a lángoszlop?

A válasz egyszerű. Nem te vagy.

És én sem tartom magam a Zsuzsi mentorának, vagy bármiféle életpályatanácsadójának, pedig 5. éve az egyik legjobb barátnőm, a szó valódi értelmében. Lehet, hogy néha túlságosan lelkesedik dolgokért. Lehet, hogy ezek a dolgok a te szemedben ellentmondásosak. De nem neked kell igy élned. Sőt, még mellette sem kell, hogy élj. Akkor meg miért fáj ennyire az ő életvitele?

A választ csak sejtem, de nem akarlak még véletlenül sem kellemetlen helyzetbe hozni.Nem lenne fair.

süti beállítások módosítása