HTML

Lencsedékek

Lencse Németországba menekült mert már nem bírta az itthoni légkört. De előre fél az őt bombázó levelektől, ezért helyzetén könnyítendő..

Friss topikok

  • Lázár Zoltán: sziasztok valaki küldene nekem meghívót a német iwiwre megköszönném nagyon itt az email címemm djz... (2008.12.01. 11:01) nemet iwiw
  • Gyetvai Zsuzska: Szia! Mi újság veled? Visszarázódtál az itthoni létbe? Wolfival és a többiekkel mi a helyzet? Su... (2008.10.13. 00:57) első bejegyzés Magyarországból (ékezettel)
  • Gyetvai Zsuzska: Dejó, hogy írtál! :-) Örülök neki! Viszont nagyon-nagyon nem irigyellek...! Félelmetes ez a helyz... (2008.08.19. 23:59) ujra itt
  • Nemes Bernadett: Tényleg nem kell meghívó?? Akkor hogy léphetek fel az iwiwre?? (2008.08.16. 03:46) nemet iwiwre nem kell meghivo
  • Gyetvai Zsuzska: Miért nem látszik a kommentem kiírva oldalt? Pedig úgy szeretném...! :-( (2008.08.15. 23:46) utcaseprö lettem

Linkblog

Basszus.

2007.11.09. 17:41 Lencse

Megint olyan hülye vagyok. Jarok kreativ irasra. Azt hittem negykor kezdödik. Hat nem. Felkor. Berohanok, ezerszer bocsanatot kerek, a tanar magaban mosolyog. Nem ertettem miert. Aztan mikor hallgatom amint a többiek az irasaikat olvassak, a tema: a pontossag. Ram kerül a sor, erre a tanar ramnevet: Nem kell semmit mondania. Aztan kiosztja a feladatot. Mindenki keressen egy helyet a környeken, kint, a könyvtarban, akarhol es hallgatozzon, figyeljen meg minden zajt, illatot, mindent es utanna jöjjön vissza es van ra fel ora, hogy irjon valamit. Szuper. Csakhogy arra nem szamitottam, hogy kint ül a Rudi. Ilyedtemben bevetettem magam a wc-be. Ott tanakodom, hogy mit csinaljak, es közben lejar az idö. Hat a wc-röl irtam. (na jo, a szagokrol nem) Egesz jo kis sztori lett. Amugy ilyenkor mindenki csak helyleirasokat csinal, szavakat irnak ami eszükbe jut. En eddig mindig törtenetet vagy kis egypercest irtam. Lehet hülyenek fog nezni. Amugy meg szerelmes vagyok bele. Harminc valahany eves lehet, hosszabb haj, csontos fej, kis szakall, börkabat, kötelezö kave es ujsag, mindig egyedül maszkal es olyan igazi iro feje van. Egy igazi iro. Tuti. Mindig komoly abrazata van, csak nagyon nagyon ritkan mosolyog, akkor is olyan, mintha büntudata lenne miatta. Megfigyeltem ebed közben. Egyedül eszik. Sajat vizet hoz, amit nem üvegböl iszik meg hanem kitölt. Aztan gondosan elöpakolja a kis ujsagait es eves közben is olvas. Imadom. Mikor ora vegen leadtam a papiromat amit irtam, mondtam, hogy nem tudok cimet adni. Mosolygott. Es mikor visszaneztem lattam, hogy elkezdte olvasni...

Strindberget olvasok. Az apa. (legalabbis gondolom, hogy a magyar forditas is csak ez lehet) Zsenialis.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lencse.blog.hu/api/trackback/id/tr13223714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Endilhart 2007.11.09. 21:24:20

"Amugy meg szerelmes vagyok bele. Harminc valahany eves lehet, hosszabb haj, csontos fej, kis szakall, börkabat, kötelezö kave es ujsag, mindig egyedül maszkal es olyan igazi iro feje van. Egy igazi iro. Tuti. Mindig komoly abrazata van, csak nagyon nagyon ritkan mosolyog, akkor is olyan, mintha büntudata lenne miatta. Megfigyeltem ebed közben. Egyedül eszik. Sajat vizet hoz, amit nem üvegböl iszik meg hanem kitölt."


Elkepzelem ahogy allsz egy kantaros gatyaban füled mögött egy ceruza es egyik kezeddel szorgosan tekered a cementkeveröt, amibe ez alkalommal közhely cement erlelödik. Itt hull le a lepel, nem csak rolad, hanem erröl az evtizedröl... egy iro kizarolag börkabatban, zsiros hajjal, egy lehetöleg ultrabalos ökoujsaggal, egy mezitlabas pallmallal es apro kis bajuszkas kacsintgatos mosollyal lehet iro... Napersze, meg ahogy a kedves nezö elkepzeli. :)))))))) Fogadjunk hogy stikkje van...olvasas közben a kisujja utolso percevel ovatosan beletur elöször az orraba aztan a fülebe es ezen honapokat erlelödött irodalmi zamatot hanyagul beletörli az obligaltan kockas teritöbe. A borosüvegröl pedig biztos mindig lekapja mar a borszaküzlet melletti sikatorban a cimket, mert ugy a finom:)))
/remelem tudod hogy Kömives Kelemenne nem vol ilyen betonkemeny kötöanyag Magoss Deva varaban mint a közhelyes iro közhelyesseget aladucolo ervrendszerben e kis felvilagositas, töled. Köszönjük.

Örömmel hallom hogy polihisztorsagodat nem megcafolando most egypercesek gyalulasara forditottad prometeuszi lang-tehetsegedet. Szegeny Örkeny foroghat a sirjaban...
süti beállítások módosítása